fridainnz.blogg.se

Jobb jobb jobb!

Publicerad 2013-01-23 12:28:49 i Allmänt,

Sa har delat ut ungefär 40 CV:n nu (tycker synd om miljön), men det lönar sig!
 
Ska till tva ställen och testa imorgon, ett typ snabbmats ställe, kanske inte sa spännande men alltid nat, och sen pa kvällen ska jag till en restaurang och prova, hoppas pa den sista!
Och sa delade vi ut CV:n till nagra ställen idag som sa att de skulle ringa imorgon, sa det här ska nog lösa sig!
 
Men jag hoppas att restaurang stället funkar, börjar bli nervös redan..
 
Förutom att leta jobb idag sa har vi varit och spelat beachhandboll, var roligt men föredrar Auckland där det inte var lika seriöst. Men ska tillbaka nästa vecka om vi inte jobbar, hehe. Träffade en tysk där som verkar mysig, reser runt med en kompis, sa ska nog träffa de snart igen.
 
Sa allt flyter pa!
Imorgon ska vi upp vid 5 för att kolla handboll, Tyskland spelar, haha. Sen far jag sova igen sa jag är pigg pa jobben, hihihihihihi.
 
Pussar och kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela