fridainnz.blogg.se

Tva jobb är fler än ett

Publicerad 2013-01-26 15:18:46 i Allmänt,

Nu har jag jobb!
Och inte bara ett, utan tva! Fast tva halvtids jobb, sa det blir väl som ett kanske.  
 
Var hos en väldigt mysig grekisk restaurang idag och provjobbade, Merle ska dit imorgon, sa har det jobbet nu och det pa The Palour, peeeerfekt! Bada som servitris. Lyckas Merle med imorgon sa blir vi ett team och jobbbar tillsammans, wiho.
 
Sa gardagen var vi ute, somnade vid 8-9 och vaknade vid 10, sa jag sov o princip 1,2 timma inatt, kändes ju inte jätte kul att ga och provjobba da haha, men det löste sig ju finemang!
 
Sa imorgon ska jag jobba mellan 15-22.30 pa The Parlour och Merle ska provjobba, och sa ska vi byta hostel, ska bli rätt sa skönt.
 
Pussssss!

Kommentarer

Postat av: johanni

Publicerad 2013-01-26 17:09:08

det går bra nu kompiiiis!!! det går bra!! :D

Postat av: moster Linda

Publicerad 2013-01-26 19:05:46

HÄRLIGT FRIDA!

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-01-26 19:51:23

Det var bra att ni har fått jobb och på ställen som ni tycker verkar trevliga.
Vad duktiga ni har varit på ragga jobb.
Vi är impade och hoppas att det blir bra.
Många kramar Pappa Mamma

Svar: Tack sa mycket! Tror att det kommer bli jätte bra, trivdes pa bada. :) Kram
Frida Andersson

Postat av: Mor Far och Mor Mor

Publicerad 2013-01-29 10:21:55

Hej Frida.
Tack för det fina kortet vi fick från Sydön,vi har också fått brev från Hermione och hennes familj dom tackade för tröjan.
Va bra att ni har fått jobb (så att ni inte bara går och slappar) hoppas att ni kommer att trivas med jobben.
Se till att du köper ett par stövlar med långa skaft, för vad vi hört så regnar det en hel del hos er, var rädda om er.
Här hemma är allt bra vi har haft en kall och bra period men nu är det milt och regn.

Jättemånga kramar från Morfar och Mormor.

Svar: Hej pa er! Varsagod, sa lite sa :) Tröjan var ju jätte fin! Ja det är riktigt skönt att ha jobb nu sa kan man tjäna lite pengar. Regnet har inte kommit till os än, hoppas att det haller sig mer norr.. Det har varit molnigt ett tag bara, men blir ju inte riktigt sa kallt som hemma. ;)Massa kramar till er!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela