fridainnz.blogg.se

Great Ocean Road

Publicerad 2013-03-01 11:48:38 i Allmänt,

Här är sa sjukt galet vackert! Njuter av varenda sekund.
Idag har vi tagit oss fran Cape Lonsdale efter en god natts sömn i Cutiepie, och befinner oss just nu pa ett mysigt hostel i Apollo bay.
 
 
 
Sahär ser det ut mest hela tiden! :))))
Inga toppen bilder men jag far snart mega mega jätte ryck pa internet som jag bara vill döda just nu, sa det far
räcka för denna gang!
Sag förresten var första kakadua (?), koala och kängru, den sista var dock tyvärr död. Men koalan var sjukt söt, lag och sov i toppen av ett träd!
 
Ha det fint, pussen!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2013-03-01 19:10:33

Hej! Ser verkligen overkligt fint ut! Kan du inte plocka ner en koala och ta med hem, så jag får goooosa med den, och lukta på den, har hört att de luktar eukalyptus, för det är typ det enda de äter. Du MÅSTE lukta på en innan du kommer hem, så jag får reda på om det är sant! ;)
Alla hälsar

Svar: Hej hej! Hahahaha, har inte haft turen att lukta på de än, meeeen jag och Merle har sagt att vi måste hålla och gosa med en innan vi lämnar landet, jag rapporterar direkt till dig efter det! ;) Kan säkert vara sant! Hälsa tillbaka, hälsa grattis i efterskott till Martin med! :)
Frida Andersson

Postat av: Mamma o Pappa

Publicerad 2013-03-01 20:45:39

Hallå där! INTE gå nära några djur=)Jösses vad vackert det ser ut, hoppas bilen rullar bra.
Kram mamma o pappa

Svar: De djuren är det ju ingen fara med, koalorna är super söta! Ja det funkar bra än så länge, håller tummarna att det fortsätter så! Massa kramar
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela