fridainnz.blogg.se

Hallaaaaaa!

Publicerad 2013-03-24 09:48:51 i Allmänt,

Sitter nu pa vart hostel i Manly beach och skriver. Ar sa hilma fint har och sa sjukt skont att bo nara havet! Har val max 200 meter ner till stranden, kanns som att man ar pa semester.
Forutom att vi jobbar, fast har inte varit sa mycket denna veckan.
Och vet inte om jag skrivit det innan, men vi jobbar pa Manly Fish Cafe dar det bjuds pa fisk och skaldjur, som servitriser. Helt okej, fast har blivit lite lat de senaste manaderna nar man bara rest runt.
 
Bilder kommer nar jag kan skriva fran laptopen.
Snabbis inlagg nu.
 
Peace

Kommentarer

Postat av: moster Linda

Publicerad 2013-03-26 18:57:52

Det låter så otroligt härligt! Och gott, får ni hur mycket mat ni vill eller? =) Fisk och skaldjur, mums. Vad äter man för sorts fiskar i Australien förresten? Här hemma är allt bra. Rasmus har börjat spela handboll, i Frillesås! Han tycker det är hur kul som helst. Ha det underbart! KRAAAAAAAAM

Svar: Så kul det var att se dig igår, blev chockad haha! Hoppas att det gick bra med trädstyckningen. Man får lunch om man jobbar heldag, sen finns det alltid bröd som man kan ta hem och pommes (vilket inte är så bra hehe). Vi har massa olika, de smakar nog samma som i Sverige dock. ;) Skaldjuren ser lika läskiga ut i alla fall. Kul att han börjat med det! Får kolla på en match när jag kommer hem! :D Hoppas att ni hade en bra påsk!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela