fridainnz.blogg.se

Och lite bilder från Great Ocean Road

Publicerad 2013-03-03 12:15:37 i Allmänt,

Nu när vi har gratis internet där man faktiskt kan ladda upp bilder är det ju bara att passa på!
 
För tillfället är vi de enda gästerna på ett ganska stort hostel, så vi fick ett dubbelrum för samma pris som ett dorm rum, yeeeez! Inte helt fel. Är mitt ute i ingenstans, Grampians national park, är väldigt fint med mycket berg och skog, och självklart absolut ingen mottagning någonstans.
Imorgon blir det vandring i den fina skogen.
 
Så är nu helt klara med Great Ocean Road, Cutiepie lever fortfarande och det var så otroligt vackert överallt!
Här kommer bild bevis:
 
 
 
Fint helt enkelt, lite synd att det är över redan!
Här är bilden ni alla väntat på: Cutiepie! Denna lilla lilla blåa racer Ford Festiva ska ta oss upp till Cairns! Fungerar även utmärkt att sova i, mer rum än man tror.
 Hade även Minigolf turnering idag jag och Merle. Båda hatar det och kommer alltid sist, så var tvugna att se vem som var värst.
Jag vann med ett poäng!! Ungefär första gången någonsin jag vunnit i Minigolf, får spela mot Merle igen. ;)
 
Imorgon blir det som sagt vandring i parken, och efter det ska vi till Ballarat, en gammal guld grävar by, och sedan blir det tillbaka till Melbourne där vi stannar några nätter igen och väntar på föräkringspapper.
Så ser planen ut, punkt.
 
Nu blir det att sova snart, man blir konstigt nog trött av att åka bil hela dagen och ligga i solen och steka. ;)
 
Massa pussar till er alla <3

Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2013-03-03 15:45:24

ååh. gud vad fint!
Älskar bilen också!! puss

Svar: Ja så himla vackert! Haha, den är perfekt för oss två, börjar typ skratta varje gång jag ser den bara för att den är så liten dock. ;)
Frida Andersson

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-03-03 20:39:25

Vad fint det ser ut att vara där och bra väder verkar det vara.
Vad roligt att du fick vinna i minigolf.
Roligt att få se eran ferrari.
Kramar pappa mamma

Svar: Ja vi har haft tur med vädret. :) Var nog som sagt första gången jag vann på det, får tänka på det nästa gång jag spelar med er! Den är super snabb. ;) Kram!
Frida Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida Andersson

Hej hej hej hej! Hej! Jag är en 19-årig tjej från Sverige som vanligtvis bor i lilla Frillesås, men för tillfället befinner jag mig i Auckland, Nya Zeeland. Här skriver jag om min vardag som Au pair då jag tar hand om två pojkar på 3 och 5 år, och allmänt om hur det är att leva på andra sidan jorden! Enjoy.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela